Vanliga frågor

  • 1. Hur betalar jag för en order?

    +

    När du har slutfört din beställning kommer du att kunna betala för din beställning i kassan. Betalning kan ske med Visa, Mastercard, Paypal eller Klarna.

  • 2. Hur säker är kreditkort och betalningsinformation?

    +

    KoKosBowls har vidtagit rimliga åtgärder för att säkerställa att dina personliga och kreditkortsuppgifter är säkra hela tiden.

  • 3. Hur lång tid tar din beställning?

    +

    Leveransvillkor är beroende av var du bor, besök vår sida "Beställningar och returer" för mer info.

  • 4.Hur spåras beställnings- och orderhistorik?

    +

     När din beställning har skickats får du ett mail med dina spårningsuppgifter. Vanligtvis postar vi med postnord, du kan använda ditt spårningsnummer och logga in på deras hemsida och spåra paketet.

  • 5. När beställningar inte är tillgängliga?

    +

    KoKosBowls produkter kommer sällan att bli slutsålda, vårt team ska se till att våra lagerhyllor fylls på igen.

  • 6. Hur lång tid tar en specialgjord grossist-beställning?

    +

    När utskrifter, logotyper och stilar har godkänts av våra grossister kommer vi att informera hur lång tid tar att leverera varor, alla våra produkter är handgjorda. Höga volymer kan ta upp till 15 dagar att slutföra.

  • 7. Hur byter eller makulerar du din beställning?

    +

    Du kan maila vår 24-timmars kundservice för att hjälpa dig att ändra eller makulera din order.

  • 8. Hur beställer du online?

    +

    Klicka på den produkt du är och klicka på den skuggade knappen Köp nu. Välj önskad mängd och klicka på Lägg till i varukorgen och fortsätt att handla för fler artiklar. För att betala för din beställning välj Visa kundvagn (i övre hörnet) och kassan. I kassan loggar du in eller skapar ett konto. Lägg till dina fraktuppgifter. Välj en frakt- och betalningsmetod. Slutför utcheckningsprocessen.

     

    Återsända leveranser:

    Om kunden inte hämtar ut sina paket på sitt lokala postkontor tar vi ut en serviceavgift på 80SEK. Fraktkostnad kan inte återbetalas. Endast kostnaden för de inköpta varorna kan att ersättas, alternativt behövs en extra frakt betalas igen om kunden vill ha paketet skickat igen.

Hello!

You are in India, and we have a Canadian website here.